Pages

Tuesday, December 5, 2017

Kenapa korang WAJIB tonton Bahubali

Assalamualaikum..

Last week aku busy sangat. Nak buat macam-macam sampai satu tahap, Ohemjijiji, I need a break!

Lama sangat aku tak berjimba sejak ada Miman. Seingat aku tak pernah. Sebab nak keluar takut rindu. Hahah

Over kan? Betul.. Sejak 24 jam dia depan mata, aku sampai tak boleh langsung berenggang dengan dia. Betullah seketul manusia ni.. Dah la nakal kadang-kadang, tapi setiap kali dia nakal, aku makin sayang. Walaupun kena debik jugak kalau degil sangat. hehe

Tapi takpe, biar aku debik anak takpe. Orang lain jangan mimpi laaaaaa nak usik sikit pun. I parang tangan U nanti. Jagaaaa..

Jadi, macam mana nak restkan otak tanpa keluar rumah dan mengeluarkan belanja yang banyak? MOVIE MARATHON LERRRR...! Lama sangat tak layan movie. Asik-asik layan cerita Upin ipin, Peek-a-boo.. Bosan jugak. 

So last week, aku layan cerita Tamil.. ammmakk!
Bila stress aku suka tengok cerita lawak-lawak. Tapi cerita melayu banyak lawak bodo benar tak minat pulak nak tengok. I suka cerita lawak yang best.. Bukan lawak bodo. Tak menjana minda. Bila habis, aku pun stress.. Ape yang aku tengok tadi! Haha

Jadi, cerita tamil la best. Kekadang cerita tamil ni, tengah babak stress pun lawak. Mana taknya, hero kena tembak kat dahi pun boleh bangun balik kejar orang jahat. Lawak gila kot.. Ko paham tak lawak aku ni? 

Jadi aku ternampak la cerita Bahubali ni, part 1 dan part 2 ada kat youtube, siap HQ punya gambar. Cantekkkk! Moh la layans. Klik tajuk kat bawah untuk layanss.





Kenapa korang mesti tonton Bahubali 1 dan 2
  • Cerita Epik yang sangat menarik dan masuk akal. Tak ada jalan cerita yang merepek, kecuali kekuatan putera-putera rajanya.
  • Boleh nampak senibina kerajaan India yang awesome! 
  • Menarik dengan pelakon yang hensem dan cantik
  • Jalan cerita tersusun, mudah faham kalau tengok dari awal
  • Lagu sedap antaranya : Deerane (semangat gila bila dengar apsal ntah..haha)
  • Cerita berisi, ada part sedih, semangat, sakit hati, bengang, happy.. Ah, semualah!
  • Cerita nya akan buat korang menyampah gila kat Bhalla dengan apak dia!Kalau kau perasan, apak Bhalla ni selalu jadi orang jahat! haha.. bengkek aku tengok..
  • Dan jangan lupa jatuh cinta sekejap kat Bahubali. Kejap jelaaa..
  • Tamannaah Bhatia cantik gila nak matikkk dalam cite nih. Lahir tahun 89, oh patutla lawa.. sebayaa.. ehhh
  • Rating 9/10. Best giler..

Please la tengok! Worth every second.. Dah kenapa aku pi layan lagu tamil pulak nii.. Ah sudah! Laki aku stress dah, dia nak karate aku sebab layan lagu tamil.. Kahkahkah..

 " sayang, tolong hentikan apa yang sayang buat sekarang. Kang abang karate, putus urat kentut kang!  " ... kata laki hakak..kahkahkahkah

Hahahaha... chill laaaa...

No comments:

Post a Comment