Pages

Showing posts with label Biz. Show all posts
Showing posts with label Biz. Show all posts

Friday, October 3, 2014

Testimoni ESP yang sangat ohsem !

Assalamualaikum..

Kan dah cakap.. ESP ni ade 1001 kebaikan.. 
Sangat bagus untuk wanita..
Wanita je ke? Yelah ! wanita ni serba serbi kena cantik.. hehehe

Jom layan testimoni ESP ni.. 
Ada banyak.. Tapi ini dulu la yeh...
Kebanyakan testimoni ni adalah daripada Family Spectacular yang ohsem...

Jom layanzzzz...

Mula-mula.. Jom tengok insan yang menjadi tulang belikat  belakang bagi kami..
MASTER SITI FARHANA aka my nanny yang superb cun --


Untuk pengetahuan.. MNM memang dah cun dah. Tapi untuk mengecunkan kulit.. Beliau gunakan ESP tau :)

.
.

Ni pulak testimoni untuk Milkbooster



Yeah.. Tahniah sis.. Kerana menjadi mummy yang sebenar. Kepada mummy di luar sana yang kecewa.. Susu tak banyak.. Boleh gunakan ESP + Alfafa .. KOmbinasi ini dipanggil set Milkbooster 

.
.

Moving on.. Shape up dengan ESP !
Bukan setakat untuk cantik.. ia membantu anda mendapatkan bentuk badan yang anda idamkan.. Awww~ Cun cun..


Jangan keji orang chubby ok ! Disebalik tubuh chubby, memang ada rupa paras yang menawan...

.
.

ESP juga mengatasi masalah senggugut.. Ia berfungsi untuk menyeimbangkan hormon..


.
.

Last but not least...
ESP membantu melicinkan kulit, menggebu dan melahirkan kulit yang bebas cela dan jerawat..



Pengambilan yang kosisten mampu memudarkan parut jerawat.. 

.
.

Sebelum terlupa.. ESP adalah pembekal tenaga terbaik untuk saya dan rakan-rakan 


Ini bukan omong kosong.. Ini lah realiti ESP :)


Tak percaya?
Mari.. Dapatkan ESP pertama anda sekarang!

Harga super saver beserta freegift menanti anda :)

Hubungi saya 
SID FARAH MADIHA 
SMS/WhatsApp 016 215 6763

Assalamualaikum .. 







Thursday, September 18, 2014

Nutriwhite by Shaklee : Set penjagaan wajah serba lengkap

Assalamualaikum Readers ..

Happy working to you.. Happy offday to me :)

Bila sebut tentang Shaklee.. Apa yang terlintas di fikiran korang? Adakah Vitamin C yang terbaik? Ataupun ESP yang mantap? Ke... Set kurus? Mana satu ye? 
Hehe.. Tapi tak ramai yang tahu.. Sebenarnya Shaklee is more than that.. Selain supplement, Shaklee turut mengeluarkan beberapa produk lain yang bukan untuk dimakan...

Ahaaaa... 
Apa dia??????

Shaklee mempunyai dua jenama produk penjagaan wajah sendiri.. Satu untuk kulit yang normal.. Satu lagi untuk kulit yang bermasalah :)

Untuk hari ni.. Jom kita fokus kepada produk penjagaan wajah yang pertama.. Yang dah tahu, pastu akan setia dengan si dia ni...

Si dia ini adalah Nutriwhite !!




Haa... tudiahhh.. Full set preview lagi..  :)




Nutriwhite ada 7 adik beradik... Jom berkenalan.. Jommmmm


NutriWhite Gentle Action Makeup Remover
  • Menjadikan kulit licin, lembut, tidak berminyak dan berseri
  • Menghilangkan sel kulit mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan
  • Menyegarkan dan menegangkan kulit 
NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser
  • Membersih dan menyegarkan kulit
  • Menghilangkan kotoran dan membuang sel-sel kulit mati serta menegangkan
  • Menyahtoksin dan melembapkan
  • Mencerahkan kulit dan mengimbangkan pigmen agar tona kulit lebih sekata
NutriWhite Soothing Radiance Whitening Softner
  • Melembut dan mengembalikan kulit pada PH yang seimbang
  • Kulit berasa segar dan tegang
  • Mencerahkan
  • Melembapkan kulit
NutriWhite Daily Defense Whitening Essence
  • Mencerahkan dan menegangkang kulit
  • Mengimbangkan pigmen kulit
  • Melembutkan dan mengurangkan tompok-tompok hitam
  • Mencegah kerosakan kulit kesan daripada sinaran matahari
  • Membaiki kulit serta mengembalikan seri wajah
  • Lembut dan mudah diserap oleh kulit
NutriWhite Spot Whitening Treatment
  • Memperbaiki kesan-kesan matahari serta jeragat kulit dengan cepat
  • Kuasa pencerah yang berkesan untuk mencerahkan, melindungi serta menghilangkan radang kulit
  • Menegangkan kulit
  • Menjadikan kulit lebih halus 
NutriWhite Daytime Whitening Lotion
  • Mencegah kerosakan kulit 
  • Menghilangkan radang kulit
  • Melembabkan kulit
  • Melindungi kulit dari sinaran matahari
  • Membina daya ketahanan kulit  
NutriWhite Overnight Renewal Whitening Cream
  • Memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit ketika tidur
  • Menyihatkan serta melembapkan kulit secara mendalam
  • MEncerah dan menghilangkan keradangan kulit
  • Mengurangkan tompok hitam dan mengembalikan seri wajah
  • Rasai kulit gebu, halus dan cerah berseri setiap kali bangun tidur :)

Ha... itulah dia adik beradik NutriWhite yang hebat ni.. Setiap satu ada peranan masing-masing. Totally complete each other orang cakap.. So, tak perlu lagi nak campur-campurkan produk kosmetik anda ok :)

Alang-alang dah kenal.. Jom kita pergi in depth sket.. Baru la tahu luar dalam.. Yelah.. Tak kenal maka tak cinta.. Kalau nak bercinta,kene kenal sehabis baik la kan.. Hehe...

Bahan-bahan dalam Nutriwhite dan fungsinya
  • Bearberry - Meringankan,melegakan dan mengurangkan keradangan
  • Soybean - Mencerahkan, melembutkan, melembab dan mengurangkan tompok
  • Skullcap - Meringankan, mengurangkan keradangan dengan flavonoid
  • Beachtree - Meringkan, meningkatkan proses semulajadi dan melegakan kulit
  • Strawberry Begonia - Mencerahkan pigmentasi
  • Mulberry - Mencegahkan kerosakan kulit dan melembap
  • Peony - Mencerahkan, melembapkan dan mengurangkan keradangan
  • Rosemary - Mengetatkan,merangsang dan mengurangkan keradangan
  • Aloe Vera - Melegakan, melembapkan dan anti keradangan
  • Mountain Arnica - Mengurangkan keradangan 
  • Cat's Claw -  Menegangkan dan menyegarkan
  • Kudzu Leaf & Roots - Menegang dan mengurangkan keradangan
  • Linden - Menyuburkan dan menghidrat diperingkat dalaman
  • Marshmallow - Melembabkan
  • Seaweed - Mengeluarkan, memelihara dan menegangkan
  • Green Algae - Menyahtoksin dan melembabkan
Pheww.. Banyak betul bahan-bahan semulajadi yang hebat dan sukar didapati digunakan dalam ramuan NutriWhite ni.. No wonder la ia sangat effektif dan sangan hebat :)

Fara pun dah mula gunakan set NutriWhite ni.. So far, kulit semakin sihat, i would say.. sebab, dah kurang berminyak setiap kali bangun tidur. Dan the best part, Parut jerawat dan bekas jerawat baru makin pudar. Jerawat yang baru nak tumbuh pun slow-slow menghilangkan diri.. Jejak pun tak tinggal !

Yeayy... Jadi Fara open kepada sesiapa yang berminat dan teringin kulit yang sihat dan cantik.. Boleh dapatkan NutriWhite dengan Fara.. Beli Satu-satu atau the whole set, fara akan bagi diskaun dan free gift.. ye Free gift yang berguna dan membantu customer semua mendapat kulit yang diidamkan.. 

Calling for girls out there.. Jom sihat, cantik luaran dan dalaman dengan Shaklee.. 
Consultation always free dan Fara akan guide korang sehinggan korang dapat apa yang diidamkan..

Contact me darlingss..
Sid FARAH MADIHA BT MD ZIN
SMS/Whatsapp : 016 215 6763

Open 24/7 ... Till then Assalamualaikum :)





Tuesday, September 16, 2014

Collagen.. What is -- What ? and what ?


Assalamualaikum...

Aaa... gitu sekali tajuk..Haha...
Well korang macam tak tahu kan.. Fara ni bermasalah sikit nak bagi tajuk entry nih..
harap maaf la ye..

Ok..harini takmo cerita banyak. Jom masuk tajuk utama..



COLLAGEN --
Apa itu kolagen.. Ah tak kisah la ye.. 
Collagen tu bahasa inggeris.. Kolagen bahasa melayu..
Sama je.. :)

Ok.. Amende kolagen ni? Kenapa ramai sangat wanita-wanita chomel dok cakap-cakap pasal kolagen? Penting ke sampai nak invest untuk kolagen?

Haa.. untuk menjawab soalan ini, saya amat tertarik nak pinjam ayat dari blog ini.. Memang penerangan dia ringkas dan senang nak faham.. Unlike ayat Fara yang mungkin bunyik macam prof tu.. hihihi...




dan sambungan nya..


haa...gitu la penerangan beliau.. Sempoi tapi korang boleh paham la.. kan kan?  :)
tapi kuajaqq btoi cakap gegirl banyak drama..hahaha...takpe takpe...

Faham kan sekarang.. Macam mana kolagen ni berfungsi.. Ia adalah refill.. So penting la kan.. 
Tapi rasa-rasa korang la kan.. Siapa yang perlukan kolagen ni?

# mereka yang nak tampak lebih muda
Garis-garis penuaan pada wajah mula kelihatan seawal umur 27 tahun

# mereka yang  baru lepas bersalin
Untuk menegangkan payudara dan menyerlahkan seri muka

# mereka yang selalu terdedah kepada terik matahari
Menggantikan sel-sel kulit mati dengan sel kulit baru.

# mereka yang mengalami masalah kulit mudah berparut 
memudarkan parut

# mereka yang pelupa
memastikan otak sentiasa sihat

# ahli sukan
mengurangkan risiko kesakitan dan geseran pada sendi

Secara umumya, memang semua , lelaki dan wanita sangat perlukan kolagen, 

All right.. lepas kita dah tahu apa itu kolagen dan siapa perlukan nya.. 
Kita mesti tahu memilih kolagen yang berkualiti untuk tubuh kita. Jangan tak tahu, ade sesetengah produk kesihatan ( di luar negara ) menggunakan kolagen yang diekstrak daripada janin manusia dan tak kurang yang menggunakan bahan kimia dalam pembuatannya.. So be extra careful dalam memilih kolegen ok darlings.

Shaklee Collagen Powder


  • Mengandungi 4000mg kolagen RSS ( sisik ikan merah ) proprietari 
    • ianya adalah kolagen bermutu tinggi yang diekstrak daripada sisik ikan merah.
  • Sangat rendah dalam berat molekular iaitu 1000 dalton
    • jadi ianya amat mudah diserap oleh tubuh 
    • membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan epidermis dengan berkesan
Fungsi ramuan utama 
  • Kolagen dari sisik ikan merah
    • sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran
    • Kadar penyerapannya adalah lebih tinggi berbanding dengan kollagen haiwan
  • Ekstrak biji camellia japonica
    • ianya terdiri dari asid oleik iaitu satu emolien,pelembab kulit yang terhebat dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas
  • Ekstrak pfaffia
    • juga dikenali sebagai ginseng brazil
    • ia membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic dengan gabungan bersama ekstrak biji camellia japonica
    • asid hyaluronic memainkan peranan untuk menghidratan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut,lembab dan licin
  • Elastin dari kolagen ikan
    • bukan sahaja menjadikan kulit lebih tegang, ia juga memberikan reaksi melantun apabila ditarik
    • jadi ia mampu mengekalkan kulit yang tegang,anjal dan elastik.
  • Vitamin C dan Vitamin B
    • Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan melindungi kulit daripada rosak
    • Vitamin B membantu membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen dalam sel.
  • Ekstrak kekerang
    • Membekalkan pelincir pada sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.
  • Lactobacillus acidophilus
    • membantu membina semula usus yang sihat supaya ia mampu meningkatkan penyerapan kolagen.
Pengguna kolagen akan merasai perubahan tubuh mereka.. Mereka akan tampak lebih muda dan rasa lebih muda..

Fara juga sedang menggunakan Collagen Powder Shaklee secara konsisten. Ini adalah untuk memastikan tubuh dan kulit Fara sihat dan awet muda insyaallah :)


Bagi sesiapa yang berminat untuk medapatkan kulit yang sihat anjal dan menawan, mari dapatkan Collage Powder pertama anda sekarang.. 
Diskaun dan free gift disediakan :)

Happy healthy darlings.. Together we make difference :)

Till then..Thanks for reading
Assalamualaikum.. 

Sid FARAH MADIHA
Like FB : https://www.facebook.com/DHealthStudio
Follow FB : https://www.facebook.com/evilskyler
SMS/Whatsapp : 016 215 6763






Monday, September 15, 2014

Awas!! Hentikan tanda-tanda penuaan dengan Collagen Powder ..

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera dan Selamat hari Malaysia

Hari ini, seperti hari-hari cuti yang lain.. Bersiaran dari office di Cyberjaya..
Oh well.. Untuk yang tidak tahu, Fara kerja shift.. Huks
Bila time orang kerja Fara cuti... Time orang sibuk bercuti Fara berkerja..

Tapiiiiii... Its okeyyy!
Setidak-tidaknya.. Harini tak jem.. Kadar indeks udara agak baik. Tak tercemar dek ekzos-ekzos motor dan kereta hangpa sume.. ye dak? Hehe...  Yelahh.. Udara tercemar pun salah satu faktor kenapa badan kita cepat nampak tua..

Tak caye ke? Betul....

sumber ihsan google.. hiks

Ok.. Untuk sesiapa yang belum tahu.. Setiap masa atau senang kira, setiap saat sel kulit kita MATI.. What? Percaya atau tidak... Memang benar.. 

Cuba kita duduk depan cermin dan perhatikan..
Muka kita lazimnya... Ada tak tanda-tanda macam ni?




# kulit kusam
# kulit berkedut
# Kulit nipis
# kulit menggelebeh
# garisan halus yang jelas pada bahagian dahi, mata dan sekitarnya

hah!!? Cane? Ade tak tanda-tanda tuuu --

Ye.. Ramai yang mengalami tanda-tanda ni, tapi masih buat tak tahu! Rata-rata wanita berusia 26 tahun ke atas sudah mula mengalaminya. Sekiranya tiada tindakan awal diambil, tidak mustahil wajah anda akan nampak lebih tua dari usia..Lebih malang lagi, semakin meningkat usia, semakin sukar untuk menghentikan tanda-tanda penuaan ini.. Serius weyy...

That is why, kita tengok ramai wanita berusia mula mendapatkan suntikan vitamin,botox dan tak kurang, ada yang membuat pembedahan kosmatik.. Itu semua untuk kekal cantik.. 
Kosnya? Mahal... Cuba kalau jaga dari awal.. Kan tak membazir.. kan kan kan? Hihi

" hish.. Kenapa kulit saya cepat tua pulak? Muda lagi kot, Orang tua, memang la muka berkedut-kedut. So, orang tua la yang kena ambik collagen-collagen ni"
Untuk pengetahuan semua.. Kulit kita memang mampu mengekalkan collagen semulajadi sekiranya :

# Tidak wujud sinar UV yang merosakkan kulit
# Tidak wujud aircon yang menyebabkan kulit kering
# Tidak wujud rokok yang asapnya mempunyai bahan kimia merbahaya
# Tidak wujud alkohol yang mampu merosakkan salur darah secara kekal dan menyebabkan penyakit kulit yang teruk
# Tidak wujud kehidupan seharian yang stress
# Tidur cukup 8 jam sehari
# Tidak wujud fast food,junk food dan makanan sintetik

tetapi --
Sangat mustahil kita hidup TANPA faktor-faktor dia atas melainkan kita hidup dalam perut ibu kita.. yes?

So, we need to put a DOT to this so called "Penuaan". Walaupun kita tahu, setiap manusia akan menjadi tua.. Tapi tak mustahil, kecantikan itu masih ada walaupun sudah tua.. kan? *kenyit mata



Disebabkan saya berpegang kepada beberapa prinsip seperti :

Hidup hanya sekali
Kecantikan BOLEH dikekalkan 
Saya sayang diri saya..
dan
Kecantikan adalah hak milik setiap insan....Ehem..

Saya pun invest sedikit dari duit gaji bulanan untuk Collagen powder Shaklee.. Tak mahal pun kalau nak dibandingkan dengan manfaat seumur hidup yang saya dapat..

Walaupun masa mula-mula beli.. Harga RM 298 hanya dapat 15 paket jee! 
saya terus tercarut berishtigfar..Hihi

Saya redha je,,sebab rupanya.. Collagen powder ni memang power.. Kesannya boleh dilihat dalam masa 5 hari.. Ye.. 5 hari dah boleh rasa kesannya.. Patut la 15 paket je...

Hmm,, dan bagi yang budget.. dan nak berjimat, Saya boleh ajarkan cara supaya Collagen powder anda yang 15 paket tu mampu bertahan selama 2-3 bulan.. 

Bukan trick ape.. Cuma be Smart.. Penggunaan harus sesuai dengan situasi dan bajet kita..betul tak?

Ada extra good news..

Bulan ni Promo buy 6 free 1 Shaklee adalah untuk Collagen Powder! Jadi sesiapa yang berhajat nak cuba Collagen powder ni dengan harga below market, boleh rebut cepat-cepat.. 
Promosi berakhir 30 September 2014.. 


Haaa..dan iklan kat bawah ni khas untuk semua pelanggan FARA dan d'health Studio..
Best kan? Macam-macam dapat.. Tapi jangan risau.. Kalau korang beli 1 pun, Fara akan tetap bagi diskaun dan free gift...

Jom rebut sementara Promosi masih berlangsung... 

Like Fb : https://www.facebook.com/DHealthStudio
Follow FB : https://www.facebook.com/evilskyler
SMS / Whatsapp : 016 215 6763

Till then Assalamualaikum...



Thursday, July 10, 2014

VIVIX SHAKLEE terbaikk !! Tonik kesihatan dan kecantikan yang hebat

Assalamualaikum semua...

Fara sangat happy harini.. Nak tahu kenapa? Sebab Shaklee buat promosi "tonik ajaib" ! Ahaa... korang jangan pelik pulak... Bukan tonik tepi jalan ok.. Ini tonik baekk punye..

Jeng .. Jeng .. Jengggg......




Memperkenalkan, "tonik ajaib" keluaran Shaklee. Kami bagi nama dier ni VIVIX.. Bukan biasa-biasa ok.. Nampak je kecik tapi hargaaa ya ampunn.. Boleh tahan...

Tapi.. copp! Mana lagi mahal? Kesihatan kita? atau harga Vivix ni?

AMARAN : Sesiapa yang tidak boleh menerima ayat-ayat dalam entry ini, diminta jangan teruskan pembacaan.. Takut nanti korang makin tak percayaaa... Yang Vivix ini mempunyai berjuta-juta kebaikan..

Ok jom kita mulakan dengan soalan lazim yang ditanya...


VIVIX? Ape tu ?

Ye,, Memang tak dapat dinafikan.. Bila sebut VIVIX je, ramai yang pelik. Apa tu? Tak pernah dengar pun...

Buat pengetahuan semua.. Vivix ini telah wujud dalam pasaran sejak tahun 2008. Cuma pada waktu itu, promosi dan pengenalannya dalam pasaran Malaysia masih perlahan..

Vivix merupakan supplemen anti penuaan yang terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun tahun oleh Shaklee. Di dalam kajian makmal, VIVIX telah menunjukkan impak kepada empat mekanisme penting penuaan pada tahap selular.

4  Mekanisme penuaan pada tahap selular.


  • Kerosakan DNA - Setiap hari, sel tubuh kita diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA.Ia merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" ( kesilapan dari yang asal ) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA
  • Pengawalan Genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur di tahap sellular. Ujian klinikal menunjukkan ramuan Vivix mengaktifan satu pengawalan genetik utama yang membantu melambatkan penuaan di tahap sellular
  • Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel sel - Mitochondria ( penjana sel ) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan.Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel juga menurun.Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis ( pembentukan baru ) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  •  Penimbunan Protin AGE - Penimbunan berlebihan protin AGE boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan menggangu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol ( kandungan unik dalam anggur " muscadine" ) untuk melambatkan pembentukan protin AGE
Vivix juga membantu menjaga/memelihara
  • Kesihatan Jantung
  • Kesihatan Otak
  • Pertahanan Sistem imun badan
  • Kesihatan Sendi
  • Perlindungan Antioksidan
  • Peningkatan tenaga
  • Keseluruhan kesihatan badan
Sumber : Buku panduan Nutrisi oleh SDFG

Haaa.. korang dah tahu serba sedikit tentang VIVIX kan? Jom kita tengok .. Apa pula isi kandungannya..

Ramuan semulajadi Vivix



  • Muscadine Grape
    • satu satunya anggur yang mempunyai lebih dari satu kromosom
    • mengandungi asid ellagik dalam kepekatan tinggi yang mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, antivirus dan anti bakteria
    • Gabungan resveratrol, Purple carrot dan Elderberry bertanggunggjawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan sellular vivix


  • Purple Carrot
    • Sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phytokomia
    • Mengandungi anthocyanins, iaitu antioksidan yang mustajab. Anthocyanins boleh dikenalpasti dengan warna merah menyala,biru atau ungu yang terdapat pada buah dan sayuran.
    • Bluberry mengandungi aktiviti antioksidan yang teramat tinggi.


  • Elderberry ( Sambucus Nigra )
    • Berkesan mengubati simptom flu, terutama sekalo influenza B
    • Mengandungi flavonoids yang mengandungi ciri anti oksida yang kuat.Sekaligus mengukuhkan sistem imun melawan jangkitan bakteria dan virus
    • Kaya dengan sebatian anthocyanin yang memberi kesan anti radang.Ia juga dapat mengurangkan simptom sakit otot dan demam.
    • Berkesan terhadap penyakit flu, astma, batuk, sesak dada , dan diabetis.
    • Merendahkan tahap kolestrol dan menghalang oksidasi kolestrol LDL yang menjadi penyebab penyakit kardiovaskular.
    • Mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk strok.
    • Membaiki pengelihatan dan penghadaman.


  • Polygonum Cuspidatum
    • Dikenali sebagai Knotweed  Jepun. Merupakan sumber komersial Resveratrol.
    • Digunakan dalam pembuatan supplemen anti penuaan seperti resveratrol dan kebanyakan perubatan cina.
    • Kajian mendapati resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan juga membantu megurangkan berat badan.
Ha...Amacam? Canggih kan ramuan Vivix ni? Mestilah, Shaklee hanya menggunakan ramuan terbaik dalam penghasilan supplement. Ini untuk memastikan pengguna dapat kesan yang setimpal dan lebih dari apa yang mereka bayar..

Siapa yang patut mengamalkan Vivix?
  • Pesakit kencing manis
  • Pesakit darah tinggi
  • Pengidap penyakit jantung
  • Pesakit SLE
  • Pesakir radang usus
  • Pengidap gout
  • Pengidap penyakit sendi
  • Mereka yang selalu jatuh sakit. Sistem imunisasi dan daya tahan kepada penyakit yang lemah
Vivix adalah supplemen universal bagi orang dewasa. Boleh diambil oleh semua orang dewasa berumur 18 tahun ke atas yang tiada ciri-ciri seperti di bawah.

Siapa yang TIDAK BOLEH/DILARANG menggunakan Vivix :
  • Ibu mengandung 
  • Ibu yang menyusukan anak
  • Mereka yang menjalani pembedahan
  • Mereka yang mempunyai penyakit darah yang mengakibatkan "bleeding"
  • Kanak-kanak
  • Perempuan yang telah mengidap penyakit kanser

http://www.drugs.com/resveratrol.html


Sesiapa yang berminat untuk cuba Vivix ni, boleh buat pesanan sekarang atau bila-bila korang free ok? Fara sentiasa menanti cewahhh...

Cuma bagi bulan ini. Shaklee tengah buat promosi harga runtuh. Beli 6 botol Vivix percuma 1 botol Vivix + life time mambership. Untung jugak tau.. 




Tudiah promosi. Mahal memang mahal,,Tapi jangan risau, ianya setimpal dengan apa yang kita bayar. 

Oleh itu, Fara juga ade membuat promosi sendiri untuk semua pelanggan Fara yang beli Vivix pada bulan ni.. Nak tahu apa dia?



Fara tak boleh bagitahu ape free gift tu.. Tapi yang pasti semua akan dapat dan korang pasti suka..Percaya la..  ^__^  Y

Hubungi saya untuk pertanyaan/daftar ahli/pesanan supplemen.


SID : Farah Madiha Bt Md Zin
Shaklee ID : 925875
SMS/whatsapp : 016 215 6763
Facebook ID : D'health Studio

Follow kami di FB dan Instagram dan anda berpeluang untuk mendapatkan hadiah ekslusif dari kami

Health is Wealth

Friday, June 27, 2014

Set Kesuburan Shaklee : Kombinasi Vitamin cinta terhebat !

Assalamualaikum 

Amboi-amboi, tersenyum lebaq cik abang bila baca tajuk kat atas ye. Yang cik akak tu, eh eh? Malu-malu pulak ye.. Hehe

Anyway, sebelum apa-apa, nak cakap sikit ni.Entry ini seeloknya dibaca oleh mereka yang sudah sah mendirikan rumah tangga saje ye. Adik-adik yang bawah umur tu, tunggu entry akak yang lain yeerrrr..

Jom mula....




Setiap pasangan yang berkahwin inginkan zuriat. Betul tak? Well, Fara dan suami juga begitu. Ia bukannya perkara yang mudah, anak bukan sesuatu yang mudah nak dapat. Ramai juga yang mengalami kesukaran dan cabaran pada peringkat awal, dan akhirnya berjaya.Tetapi tak dinafikan, ada pasangan yang tidak mengalami masalah langsung. Alhamdulillah. Itu semua rezeki ye.. Syukur..

Menurut kajian ada 1001 sebab mengapa sesetengah pasangan lambat menimang cahaya mata. Antaranya :


  • Masalah kesihatan ( penghidap penyakit kronik )
  • Diet / Amalan pemakanan yang tidak sihat
  • Obesiti
  • Waktu melakukan hubungan intim tidak tepat ( bukan di waktu subur wanita )
  • Perokok
  • Badan sering lesu dan tidak bertenaga
  • Kurang bersenam
  • Kurang subuuuurrrrrrrrrrr


Haaa..Banyak kan? itu tak termasuk bab penjagaan "ehem2" lagi. Dengan pakai seluar ketatnye,bagi lelaki.. dengan kebersihan.. aaaaaaaaa.. sampai 10 entry tak habis cerita..
ok..ok tu cite lain lahh ... cuttt!

Ehem! OK..
Berbalik kepada tajuk asal. 

Jadi bagi entry ni, mari kita fokuskan bab berkaitan kesihatan dan kesuburan jelah ye. 
Seperti kita tahu, badan kita sangat manja, sekuat-kuat mana kita rasa diri kita, kita tetap akan kalah ketika badan tak sihat. Ye dak?

Jadi, kalau dah tak sihat, sudah tentu "performance" kita tidak berada di tahap maksimum. Dan malangnya bagi lelaki, sperma yang dihasilkan tidak berkualiti. so sayang....


" eh, sorry sikit, badan aku sihat ok! Angkat barang berat, marathon dari KL sampai JB pun takdek hallahh ! "
Uii.. hebat abang kita ni yek... 

Meh sini kita cerita sikit. Badan sihat yang saya maksudkan bukan diukur berdasarkan kekuatan fizikal semata-mata. Bukan diukur dengan muscle ketul-ketul apatah lagi muka yang hensem.. Eh?

Sebenarnya, badan yang sihat diukur dengan kadar kolestrol anda, Bacaan tekanan darah
( BP ) anda, Kadar ketebalan lemak dalam salur darah anda, BMI aaa benda-benda ni semua la. Sekiranya semuanya NORMAL dan OK, baru lah anda diiktiraf sebagai golongan yang sihat. Haaa,, baru tahu kan?

Jika anda seorang yang prihatin dan sayangkan tubuh badan. Berjumpa la dengan doktor anda dan buat ujian saringan kesihatan sekurang-kurangnya 6 bulan sekali. Jangan lupa diet pemakanan seimbang, bersenam dannnnn SET KESUBURAN SHAKLEE ye.  (  ^__^  Y






SET KESUBURAN SHAKLEE ( LELAKI ) 
Set ini mengandungi beberapa kombinasi bergantung kepada bajet pengguna semua.


Set PREMIUM *
Vita E + Zinc Complex + Omega Guard 

Set REGULAR *
Vita E + Zinc Complex

Set BAJET
Zinc Complex



SET KESUBURAN SHAKLEE ( WANITA )


Set PREMIUM
Alfafa ( L )+ GLA Complex

Set REGULAR
Alfafa ( S )+ GLA Complex

Set BAJET
GLA Complex


Antara kegunaan dan fungsi setiap ahli SET KESUBURAN SHAKLEE
( LELAKI DAN WANITA )

ZINC COMPLEX
- Meningkatkan kesihatan seksual dan membantu pemulihan organ
- Memelihara kesihatan prostat
- Meningkatkan sistem imunisasi badan
- Membantu dalam proses penyembuhan
- Ia juga menghalang keguguran rambut

VITA - E COMPLEX
- Anti oksidan bagi melawan kerosakan sel oleh radikal bebas
- Menyokong prestasi otot dan mempercepatkan pemulihan
- Mengurangkan risiko penyakit jantung
- Ia juga membantu dalam menghalang penuaan pra-matang pada kulit

OMEGA GUARD
- Mengurangkan risiko kanser payudara, prostat dan usus
- Menurunkan tekanan darah dan paras kolestrol
- Meningkatkan kesihatan mental
- Mengurangkan radang sendi

ALFAFA COMPLEX
- Membantu proses detoksifikasi
- Mengurangkan rasa sakit pada sendi dan mengurangkan alergi
- Membantu merendahkan paras kolestrol
**** tidak digalakkan diambil bersama Vita - E

GLA COMPLEX
- Berkesan untuk kemurungan, kesakitan payudara dan masalah berkaitan PMS
- Mengimbangi hormon 
- Mengatur kitaran haid yang tidak teratur
- Melegakan sakit kepala serta tanda-tanda putus haid ( menopause )


Kombinasi dalam VITAMIN CINTA  SHAKLEE ini bakal memberikan anda tahap kesihatan yang anda ingini. Sekiranya nya badan sihat, kita akan menjadi lebih gembira dan bertenaga. Dan langkah seterusnya ...... ? Opss.. Tu sendiri-sendiri lah ye... Hehehe


Jom tingkatkan kesuburan dengan tahap kesihatan yang optimum. Jangan segan-segan, hubungi Fara, SID anda yang sangat memahami sekarang. Kita mampu mengubahnya.. ecehhh tetiberrr  ( ~_^ Y

FARAH MADIHA MD ZIN
925875
dhealthstudio.blogspot.com




 ** dapatkan freegift bagi setiap pembelian set PREMIUM dan set REGULAR lelaki