Pages

Wednesday, September 10, 2014

Kebosanan ---



Ye.. buat kali pertama dalam sejarah 
Facebook, youtube apetah lagi blog redmummy tak langsung membantu meredakan kebosanan .. ahai ~
Pandang kiri-kanan semua khusyuk buat keje masing
Which is, aku rasa diorang buat-buat busy je..

Hahaha...
Pelik --
Nak buat ape pun diperhati..
Makin lama, makin kuat keinginan untuk jadi WFHW..

Hubby bagi tak eh?
Halahaiii...
opss, WFHW tu WORK FROM HOME WIFE..
later, bole diupgrade menjadi WFHM -- WORK FROM HOME MOM..
How i wish.. Insyaallah.. One fine day..

Back to reality..
Mesti ramai readers semua yang mengalami situasi yang sama kan?
Tak sesuai kerja di pejabat.. Makan gaji..
Aku pun sama --
Dulu ok.. Tapi sejak kenal Shaklee.. 
Semangat untuk survive dengan berniaga tu semakin membuak buak..

Bukan nak promote Shaklee..
Cuma nak kasi tahu...
Yang Shaklee buatkan aku bebas...
Freedom.. Dari segala segi.. Masa, duit.. Semua lah --

Insyaallah... Kalau diizinkan,, aku pun akan capai apa aku nak..
Semoga Allah permudahkan urusan aku...
Aku tak mahu lagi makan gaji.. Nak survive dengan company sekarang memang boleh..
Tapi --
Otak.. Otak aku letih.. Segala diperhati.. 

Tak ada kawan yang rapat..
Ye--
Aku memang akan hancur bila seorang...
Bukan tak boleh..
Aku tak suka..
Aku rasa macam "L"
L-O-S-E-R

Kawan cakap..
Oh bagusnye.. Keje company besar..Gaji banyak.. bla- bla-
Oh ye? Tahu tak aku stress? Gaji tu je untuk stress aku rasa sekarang? Nooo.. tak cukup

Oh..over aku bercerita..
Actually, aku baru je rasa tak happy..
Nantilah, bila aku dah stabil.. Aku akan resign... I will..
Which i hope i will.NOT.. Hahahaha...

Nanti nak handover surat resign.. Sure stress lagi..
Sebab ttibe nak kerja balik..
PANGG!!! Hamek ko..Ngade gatai!

Heheh..Sekian.. Entry bosan...
Assalamualaikum ~
Till then sahabat ..

1 comment:

  1. Saya doakan semoga awak capai impian awak untuk jadi pengedar Shaklee yang berjaya dengan hanya beroperasi dari rumah sahaja.

    ReplyDelete